Lätkää, lätkää, lätkää

Messut, pelejä, rentoutumista... vähän kaikkea olen ehtinyt tekemään. Perjantaina alkoi Helsingin messukeskuksessa Lätkä&säbä messut. Samaan aikaan siellä oli myös Skiexpo, Digiexpo, Boardexpo. Olin 10 tuntia messuilla. Ehdin paljon kierrellä siellä, auttaa jääkiekkoliiton pisteellä, sillon kun siellä tarvittiin, vähän luistella muovijäällä, ostaa kypärän, harjoitella kiekonkäsittelyä ja osallistua tiesmihin kilpailuihin. Viideltä mulla oli demopeli muovijäällä. Oli kyllä kamala kuuma ja jää ei oikein luistanut joten aika hauskan näköistä se varmasti oli ja raskasta minusta. Silti oli hauskaa pelata. Ennen peliä Noora Räty tuli koppiin juttelemaan meille ja lopuksi otimme vielä yhteiskuvan. Messuilla oli mukava tunnelma. Sain juuri ennen messuja myös nimen pelipaitaan, mitä ei ikinä ole ollut. Joskus muutama vuosi sitten, kun aloitin koulun toivoin kovasti että voisin pelata jääkiekkoa ja mulla olisi sukunimi pelipaidassa ja joissakin joukkueen vaatteissa. Nyt minulla on kaikki, mitä silloin halusinkin. Messuilla näkyi myös paljon erilaisia maskotteja, Mario, karhuja... niilläkin mahtoi olla kuuma! :D Messujen jälkeen illalla olin ihan poikki, kävely ei oikeen sujunut ja oli niin raskaat raajat. Kotonakin odotti yllätys, kun sohva oli lähtenyt huoneestani ja oli aivan tyhjää. Lauantaina huone sai vähän uutta sisustusta. Otan valmiina siitä kuvan myöhemmin.
Lauantaina taas messuille!  Olin kuitenkin vain muutaman tunnin. Neäljältä piti olla Laaksolahden jäähallissa, missä viideltä alkoikin jo peli. Peli päättyi 6-3 meidän häviöksi, mutta olin silti tosi ylpeä tytöistä ja itsestäni. Oli hauskaa pelata! 
Sunnuntaina Aamupäivällä oli kotipeli Hakia vastaan. Sekin peli päättyi meidän häviöön 4-7, Vähän jäi harmittamaan, kun muutama maali hylättiin, jolloin olisi voinut tulla tasapeli tai jopa voitto. Suoraan pelistä lähdin kamat päällä messukeskukseen, jossa kahdelta alkoi taas GHD-demojää. Paljolti teimme kiekonkäsittelyyn ja vetelemseen liittyviä harjotuksia ja lopuksi pelattiin. Sunnuntaina tuntui että vähän paremmin jäällä luisti,, mutta olin jo siellä ihan poikki! Vähän aikaa vielä kierreltiin messuilla ja sitten lähdettiin kotiin. Kotona romahdin kamat päällä huoneeni matolle. En siis vieläkään ollut niitä saanut pois päältäni! :D Raskas, mutta super kiva viikonloppu ollut ja nyt voi vaan levätä ja tehdä kouluhommia, harjoitteet, venytellä ja rentoutumis-harjoituksia. Uskomatonta että on jo marraskuu!




Kommentit

Suositut tekstit