Helpottunut olo

Viikonloppuna sain tehtyä tämän jakson biologian tehtäväkirjan tehtävät mitkä olin saanut tehtäväksi, sain tehtyä toisen kuvistöistäni valmiiksi, harjoitteita varten seinälleni kuvakollaaseja asioista, jotka tekevät mut iloiseksi, olen saanut pidettyä joka viikko vähintään 3 kertaa aerobista liikuntaa, opin hetkessä soittamaan kappaleen intron eri sävellajista, esitän sen laulun koulun HYL soi! juhlassa soittamalla pianoa ja laulamalla. Vähän jännittää juuri se biisi valinta mutta onneksi ei ole tapana jännittää esiintymistä (koe-esiintymisiä lukuunottamatta). Matikkaa olen alkanut tajuta sen verran että kohta voinkin tehdä jo kokeen. Enään pitää vain Historiasta opiskella ensimaanantain koetta varten 4 kappaletta ja tehdä vähän vielä englannin tehtäväkirjasta tehtäviä. Ruotsissa olen pahasti jäänyt jälkeen ja jakso alkaakin jo ensiviikolla loppumaan, sekä matikan toinen aihe tekemättä, mutta se että olen niin hyvällä mallilla muissa aineissa ja näin helpottaa oloa silti kovasti! 



Perjantaina olin yötä parhaalla ystävälläni, oli vaihteeksi taas niin kivaa ja katsoimme inception-nimisen leffan. Ihan sairaan hyvä! Lauantai aamupäivällä söimme brunssin. Tarjolla oli vaikka mitä herkullista, eikä kuvissa edes ihan kaikkea! Aamupäivän jälkeen muuta ei tarvinnutkaan enään syödä, kun olin ihan täynnä. 




















Sunnuntaina oli liitonjäät HIFK-areenalla. Se paikka on niin hieno, kun katsoo jäältäpäin. Katsomo
on niin suuri! Oli tosi kivat jäät, ja olin koko jään! jossain vaiheessa iski se joka aamuinen pääkipu pyörrytys ja huono olo jolloin mietin jo että pitäiskö vaan lähteä koppiin mutta taistelin olon kanssa ja olin tosi onnellinen jään jälkeen. Toinen asia mitä tein, tuntui vaikealta, ja vähän kivuliaalta, mutta ennen jäätä juoksin vähän, jaksoin hyvin mutta oireet ja syy miksi en juokse tulivat selvänä esiin. Jään jälkeen käytiin vielä hallissa oleva kirpputori kiertämässä. Kierroksen jälkeen menimme kotiin. Mulla oli nimipäivät samana päivänä niin käytiin syömässä Itiksen FLQ:ssa. Suosittelen! Kierreltiin myös itiksessä. Oli kiva päivä!
Tänään olin koulussa 11 aikaan ja koulun jälkeen tein harjotteet, koska en ehtinyt ennen ja sitten käytiin Elle-koiran kanssa tämä lampi kiertämässä. Ilma oli viileä ja raikas. Aika kärsinyt kangaslampi näyttää tästä kohtaa itseasiassa kauniilta. 


Kommentit

Suositut tekstit