Hiihtoloma

perjantai
Loma alkoi automatkalla etelä-pohjanmaalle, jossa mun siskolla oli illalla wanhojen tanssit.
lauantai
 Käytiin vähän kaupoilla Ylivieskassa ja sellasta. Ostin lankaa, josta ajattelin tehdä pipon. Käytiin illalla myös kyläilemässä. 
Sunnuntai
Illan aikana oli jo ensimmäinen pipo valmistunut. Oltiin kyläilemässä, niin siinä oli mukava istua sohvalla ja neuloa, neuloa, neuloa. Siitä on niin monta vuotta aikaan, kun viimeksi oon tehnyt pipon. Kyllä huomasi! :D Ihanaa, että ranteet ja sormet vihdoin kestivät neulomisen. Jos miettii esimerkiksi tasan vuosi sitten. En saanut kynästä ja haarukasta otetta... Kaikki oli vaan niin kamalan hankalaa.
maanantai
Käytiin ostamassa Ylivieskasta lisää lankoja, nooh... illalla oli toinenkin jo valmis :D Oli ihanaa nähdä myös kaveria, kun ei näitä pohjanmaalla asuvia niin usein pääse näkemään. Maanantaina ehdittiin myös kyläilemään ja käymään ulkojäillä. 

tiistai
Aamulla otin vaan rennosti kotona ja iltapäivällä kävin kylillä kaupassa ja sellasta. Ruuan jälkeen lähettiin vielä Ylivieskaan, josta ostin warriorin kevyt-toppapuvun. Oon niin pitkään katellut, että haluaisin, mutta missään en ole nähnyt ja lauantaina sellanen näky kärkkäisellä. Ovh 110€ mutta hinta vaan 30€! En kuitenkaan ostanut vaikka oli enää vaan hajakokoja. Nyt jännityksellä menin sinne lätkä osastolle ja ainoa aikuisten koko ja kappale oli juuri mun kokoa! Käytiin mun kaverin kanssa kattelemassa urheilu vaatteita. Ostin yhden lankakerän vielä pipoa varten (neljännen). Kolmas pipo valmistui klo 23.
Keskiviikko
Vietin koko päivän autossa matkalla kotiin Helsinkiin. Mentiin etelä-pohjanmaan kautta, jossa käytiin syömässä mun siskon kanssa.

Loppuviikon lepäilin ja sunnuntaina oli lätkäpeli. Loman jälkeen oon nyt eilen (maanantaina) ja tänään ollut koulussa 10-14.30. Tuntuu että oon jaksanut ihan hyvin, vaikka vähän energian puutetta on ollut. Stressaa tää loppu kevät, että saankohan kaikki ajallaan suoritettua...

Kommentit

Suositut tekstit