Viimeistä viedään!

Tämä jää varmaan viimeiseksi kirjoituksekseni tänä vuonna. Vuosi on mennyt niin nopeasti... Juurihan mä olin Miran kanssa Kuusankoskella Kouvolassa viettämässä uuttavuotta ja nyt jo taas vaihtuu vuosi.

Joulupäivän jälkeen olen ollut joka päivä Helsingin jäähallilla. On ollut ihan sairaan siistiä nähä, kun pelaajat menee metrin päästä, pääsee niiden ohi, kun putsaa vaihto-aition edustaa ja ylipäätään se fiilis ja kaikki työntekijä siellä hallilla... ihan loistavaa porukkaa! On ollu tosi hauskaa.
Hallila on ollu niin hyvää ruokaa, ettei enään koko päivänä muuta ole tarvinnutkaan syödä.

Tänään oon viettänyt kuitenkin vapaa-päivän. Kolmen viikon ajan oon heränny jo aikaisin, kun joka päivä ollut jotain, tai sitten oon vaan päättäny että pitää noussa tiettynä kellon aikana. Tuntuu että se aamuherääminen on alkanut helpottaa tässä viikkojen aikana. Tänään heräsin jo 7, kun lähin iskän mukana töihin. Se kuitenkin oli turhan aikaista, koska jättäny koko päiväksi sellasen vähän heikon ja ärtyneen olon. Oon kuiteskin autossa nukkunut, sillä välin kun se kanto huonekaluja autoon. Se siitä apukuskista! :D Koko päivän ranne on ollut tosi kipee. Ihmettelen kovasti mitä se johtuu, kun ei ees ole pystyny liikuttamaan kunnolla. Ehkä kylmä ilma? Hyrrr..... kolme päivää ollut pakkasta ja nyt jo ootan innolla jo kesää! Oon ollut koko päivän ihan jäässä! Mutta ei... Onhan se talvi kivaa ja kaunista aikaa. Ihanaa kun pääsee ulkojäille, laskettelemaan ja valokuvailemaan. Sain serkulta lainaan järjestelmäkameran, kun vähän harkitsen sellaisen ostamista, niin nyt näkee kiinnostunko. Mutta oon ihan innoissani, koska pääsee kuvailemaan, kun nyt parina päivänä ei oo ehtiny nuorten mm-kisojen takia.

Kommentit

Suositut tekstit