KESÄLOMA!!

Oon niin onnellinen! 


Vuosi sitten mielessä pyöri paljon asioita. Viimeksi kuudennella luokalla olin ollut koko lukuvuoden koulussa. Nyt taas tuli sen aika lukion alkaessa. Ajattelin, että mä pystyn siihen: aloitan puhtaalta pöydältä. Oon nyt terve ja mikään ei estä mua voida tekemästä niin. Eikä mikään estänytkään. Mä pystyin siihen! Nyt on ensimmäinen lukiovuosi takana ja oon opiskellut koko vuoden. 30 sekunnin tanssiriehan paikka!

Ensimmäisen jakson aloitin kevyesti neljällä kurssilla ajatellen tehdä lukion neljään vuoteen ja nyt yhtäkkiä mulla onkin 30 kurssia tullut tältä vuodelta! Se on siis ihan normaali tahti, kun ensimmäisenä ja toisena vuotena olisi hyvä tehdä 30 ja viimeisenä 15. Neljännessä jaksossa tein lukiosuunnitelman kolmelle vuodelle, koska alkoi näyttää että saan riittävästi kursseja siihen mennessä. Lätkä vie tietysti aika paljon aikaa ja tänä vuonna kaikki viikot tuntu tosi kiireisiltä, mutta jos nyt selvisin niin miksen ensi vuodestakin. Vaikka on tietysti ihana lomailla muutama kuukausi, odotan silti innolla jo ensi lukuvuotta! Märskyssä on super kiva, kun on mahdollisuus keventää lukuvuotta tekemällä kesäkursseja. Suoritan nyt vielä yhden psykologian kurssin, jotta saan kaikki psykan kurssit käytyä ennen ensi kevään ylioppilaskirjoituksia.


Jonkun verran on noussut kysymyksiä mun terveydestä ja DNRS:stä esille uudelleen Annie Hopperin käytyä täällä Suomessa esittelemässä ohjelmaansa. Tuun tekemään tästä aiheesta ihan oman kirjoituksen sen pohjalta millaisia kysymyksiä on tullut! 




Lätkäkausikin meni tosi nopeasti! 


Viikon kohokohta oli kaudella aina torstain kiekkokoulu! Se oli keskellä viikkoa oleva hetki, jolloin vain pystyi nollaamaan ajatukset muualta ja keskittymään niihin ihaniin päiväkoti-ikäisiin lapsiin! Tyttöjen puolella syksyn olin lähinnä F/E-ikäisten kanssa ja pitkin kevättä alkoi tulemaan paljon uusia, vanhempia tyttöjä. Lähinnä kevään jäät menikin jääkiekon perusteiden ja pelien parissa. Näitä uusia tyttöjä alkoi tulemaan yhtäkkiä niin paljon, että niistä muodostui oma joukkue tulevalle kaudelle.
Nyt kaikki Red Wings-Salamat -tytöt siirtyivät HIFK:n alle tarkottaen sitä, että mustakin tuli virallisesti HIFK:n valmentaja. Tällä alkaneella kaudella mun valmennusvastuu on siis HarrasteGimmat joukkueessa. Tämä joukkue koostuu noin viidestätoista pelaajasta, tällä hetkellä 05-99-ikäisistä. Tullaan pelaamaan naisten harrastesarjaa ja mä aijon myös pukea kamat päälle valmentamisen ohessa! Ihan huippua päästä vaihteeksi itekin pelaamaan! Edelleen tuun jatkamaan kiekkokoulussa ja varmasti jonkun verran myös pienten tyttöjen mukana.

Mainostuksen paikka: Jos tiedät jonkun tai jos sua jalka kuopisi päästä pelaamaan lätkää, nyt olis tosi hyvä sauma aloittaa! Kaikki joukkueessa pelaajat ovat pelanneet maksimissaan kaksi vuotta, mutta yli puolet on kuitenkin aloittanut nyt vasta keväällä pelaamaan. Tää on ihan huippujengi! Kaikki on tosi motivoituneita, joten mikä onkaan sen parempaa, kun valmentaa niitä, jotka oikeasti haluu oppia. Oon tosi innoissani tästä! Jos haluut päästä mukaan joukkueeseen tai kysymyksiä herää aiheesta laita mulle sähköpostia: silja.arokari@gmail.com. Meillä on myös edelleen tällä kaudella Gimmat Skulaa-tyttöjen kiekkokoulu kaikenikäisille! Kerron siitäkin mielellään myös enemmän. :)

HIFK HarrasteGimmat



Kommentit

Suositut tekstit