Ensimmäinen jakso

Ensi viikon jälkeen ensimmäinen jakso on jo ohi! Mulla alkaa perjantaina koeviikko, johon nyt on täytynyt lukea paljon jo koko jakson ajan. Oon ollut huomenna tasan kuukauden flunssassa, joten omat treenit on jäänyt tosi vähälle. Oon käynyt valmentamassa niinä päivinä, kun olo ei ole ollut kamalan heikko. Sairastumisen myötä on ollut enemmän aikaa levätä. Oon ollut koulusta poissa fibromyalgian oireiden takia vain 2h koko jaksona! Tietenkin fysioterapiaa, psykpolia, lääkäri-aikoja yms on ollut koulupäivän aikana. Pikku hiljaa ainakin psykpolilla käyntejä aletaan vähentämään ja näillä näkymin ne päättyy kokonaan joulukuussa. Voin niin hyvin, että jätän tilaa niille, jotka sitä tarvitsee enemmän. Oon niin iloinen, että oon pystynyt käymään normaalisti koulussa joka päivän! Herääminen on niin erilaista aamusin ja se väsymys mikä saattaa aamusin olla on niin erilaista, että sen kestää. Siis tarkoitan ihan normaalia! :D
Oon tehnyt 6 sanakoetta ja kaikista saanut täydet pisteet. Myös matikankokeesta sain ysin. Hyvät numerot saa aina tsemppaamaan ja lukeminen on silloin kivempaa.

Kommentit

Suositut tekstit