2016!

Nyt se 2016 on alkanut! Vuosi ei ole alkanut mitenkään erityisesti. Nyt on aika palata takaisin arkeen.
Viimeinen lomapäivä huipentui syntymäpäivään. Pikku-leijonat antoivat mukavan synttärilahjan voittamalla mm-kisat! Oli niin mukava loma kisoissa. Pronssi-pelissä pääsin jääkoneen kyytiin! Oon aina halunnut päästä ja nyt sekin toteutu. En pystynyt muuhun, kuin vain hymyilemään siellä istuessa. Ihmiset vilkuttelivat katsomoista. Kisojen vapaa-ehtoiset oli tosi mukavia ja oli kivaa tutustua uusiin ihmisiin. Vähän jopa haikeeta oli, kun tiesin että viiminen päivä jäljellä. Snow teamiläiset sai Teemu Selänteeltä sen Teemu kirjan. Sitä vain lukemaan!
Koulua mennyt kaksi päivää, mutta en sinne ole vielä päässyt. Perjantaina päätin tehdä kotona kouluhommia, koska niitä on aika paljon. Mulla on vähän huono omatunto siitä että en ole lomalla tehnyt kouluhommia vaikka niitä on ollut kyllä.  Olen saanut levätä hyvin loman ja stressiä  ei ole ollut niin nyt on helpompi alkaa tekemään koulujuttuja ja mukavaakin. Olen aloittanut tekemään maantiedon projektia. Kerään Puolasta paljon tietoa yms.
Ihanaa, kun on ollut pakkasta. Ehkä vähän turhan paljon muutamana päivänä, mutta ei se mua ole haitannut, koska omistan toppapuvun ja karvalakin. Pääsin jopa viime 8pv kymmenen uutisiin kun pällästelin eskimona Pasilan juna-asemalla. Ulkojäillä ei pahemmin niinä päivinä päässyt olemaan, mutta tänäänkin olin, kun oli parempi sää. On ollut aikamoinen lätkäpäivä. ensin omat treenit 2h 15min ja sitten ulkojää 2h 15min.
Loman aikana olen jopa ilman pyörrytystä muutamina päivinä herännyt aikasin ja se on huomisenkin suunnitelma. Kello kahdeksaksi soimaan!

Kommentit

Suositut tekstit