Apua saa aina!


1.9 oppilashuoltoryhmä oli koolla ja siellä päätettiin erillaisista asoista, mitkä helpottaisi stressiä ja koulun käyntiä. En ollut nukkunut kuukauteen silloin joten se vaikutti myös ihan kaikkeen! Ohr:ssä päättettiin mm, että suoritan useat aineet, eikä niitä arvioida numeroilla. Sain myös hissiin avaimen, mutta sen olen päättänyt että aina kun vain tuntuu siltä, että voisin kävellä portaat kävelen ne. Fysiikassa saan tukiopetusta, sillä kotona opiskelusta ei siinä aineessa vaan tule mitään. Liikunta suoritetaan liikuntapäiväkirjalla. Se on tuntunut kummalliselta, että kun sitä aloitin tekemään, juuri sattumalta olenkin liikkunut nuo kaikki pelit ja treenit, joten siellä on jo paljon juttuja. Mutta, kuitenkin outoa että kilometrin käveleminen tuottaa tuskaa jo mulle ja silti olen liikkunut paljon. Saan myös koululta äänikirjoja reaali-aineisiin. Ja aineiden kokeissa mahdollisuus uusintaan ja suulliseen täyttämiseen. Tämä kaikki on vähentänyt stressiäni todella paljon. Luonteeltani haluan suoriutua kiitettävästi kaikesta joten se lisäsi niin paljon stressiä, että poissa olojen ja sairastelujen takia kaikki romahtaisi. Mutta siitäkään ei enään hätää ole. Olen yrittänyt kotona parhaani ja tehnyt kaikki tehtävät mitä vaan Wilmassa on lukenut poissaolojeni yhteydessä ja jotain extra-tehtäviä. Olen pyrkinyt opiskelemaan yhden aineen joka päivä ja kerryttänyt jonkun verran tehtäviä ja sitten tehnyt kaikki. Myös olen lukenut kappaleita kirjoista. Tällä viikolla tein Mielipidetekstin Pakolais-asiasta, sillä halusin tehdä jostain ajankohtaisesta asiasta ja tämä asia kiinnosti minua kovasti.

Kommentit

Suositut tekstit